Bun venit!

duminică, 16 iunie 2013

Vizita

Întro zi am primit o vizită.
  Mi-a bătut la uşă, nu a folosit soneria, nici telefonul pentru a-şi anunţa vizita în prealabil. Ştiam,sau mai degrabă speram să vină pentru că i-am ascultat cântecul venit din depărtări seri la rând, şi prin el, cântec cu mii de versuri, îşi anunţase parcă sosirea. Asta înţelegeam eu ascultând acordurile catifelate, că va veni.
  Auzind bătăile de la intrare,am ştiut că nu poate fi altcineva, că sosise la mine străbătând veacuri, din timpuri în care cavalerii se anunţau în felul ăsta când ajungeau la porţi de cetate.M-am dus să deschid cu inima bătând să-mi spargă pieptul.Era acolo, în faţa uşii, palpabilă, reală, minunată. Mi-a zâmbit cu drag văzându-mi emoţia,m-a luat de mână şi, condus de ea am intrat împreună.O urmau zburând o mulţime de fluturi care ne-au înconjurat formând un vârtej în care se amestecau şi flori de tei şi petale de lacrima Maicii Domnului care împrăştiau un parfum ameţitor.
  Era atât de frumoasă!
  M-a îmbrăţişat pe ritmul unui vals venit de niciunde şi-atunci n-am mai simţit podeaua sub picioare. Camera dispăruse iar noi pluteam într-un dans pe coama unui curcubeu...zâmbetul ei avea gust de măr şi miere...mâinile ei îmi mângâiau obrajii şi gâtul, alinând tristeţi, alungând vechi amintiri ...sufletul îmi renăştea din cenuşa trecutului.
Sunt un alt om, era să spun...Nu...Acum eu sunt cel adevărat, pentru că a venit la mine în vizită, şi a rămas, FERICIREA.

5 comentarii:

  1. E minunat să poți dărui bucurie,
    e minunat când împarți bunătate
    dar daruirea sperantei și-a fericirii de a fi,
    de a te renaște prin altul
    este sublimă și le întrece pe toate.


    RăspundețiȘtergere
  2. Langă lacrima alba
    ce a înflorit pentru fericirea ta,
    azi mai pun și lacrima mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Două lacrimi într-una,
      Diamant de-mplinire,
      Limpezeşte furtuna,
      Într-un cer de iubire

      Ștergere
  3. Fericirea te amețește cu parfumul ei îmbietor și numai ea te ridică deasupra durerilor, ca pe un nor, cele două ajutându-te să fii echilibrat, fiecare ținând ca partea ei să fie mai grea, iar tu nu poți fi influențat, ci le lași în voia "soartei"!

    RăspundețiȘtergere