Bun venit!

joi, 1 noiembrie 2012

Noiembrie

A trecut mult de cand n-am mai scris nimic aici. Nu ca n-as avea ce sa spun. Pur si simplu mi-a fost lene sa tastez, am preferat sa-mi petrec putinele clipe libere citind ceea ce scriu altii  - ca si asa o fac mai bine decat mine - sa ascult muzica si sa ma uit la cate un film (recomand un serial nou, de anul asta, simpatic, interesant -  "Touch"). Afara e vremea aceea urata cu ploaie torentiala, tomnatica, rece, la mine in camera e cald si bine iar eu ma simt ca un Bacovia fara inspiratie poetica, abia scapat din locuinta lacustra a serviciului cu scandurile ei ude...brrrr! As posta un poem despre vara care s-a dus, dar cum nu sunt in stare sa il compun, il las pe poet in locul meu sa invoce caldura verii prin doua voci extraordinare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu